• Er Kvelde barnehage dårligere fordi vi er privat? Nei- absolutt ikke!

Private barnehager må følge det samme lovverket som kommunale barnehager, og barnehagemyndigheten fører tilsyn med alle barnehager- uavhengig av hvem som driver den

• Solfangere

"Personalet skal utforske kreativ og skapende bruk av digitale verktøy sammen med barna" (Rammeplanen)

• Skitur

"Gjennom arbeid med kropp, bevegelse, mat og helse skal barnehagen bidra til at barna opplever trivsel, glede og mestring ved allsidige bevegelseserfaringer, inne og ute, året rundt" (Rammeplan for barnehager)

• Julevandring for Tun og Kvelde barnehage i Kvelde kirke

Barnehagene fikk være med Maria og Josef på vei til Betlehem

• Snø i akebakken vår!

"Barnehagen skal bidra til at barna blir glade i naturen og får erfaringer med naturen som fremmer evnen til å orientere seg og oppholde seg i naturen til ulike årstider" (Rammeplanen for barnehagen)

• Livet på Bitteliten

Hvordan er det å starte barnehagelivet i Kvelde barnehage?

• Lekemiljø og stemning

"Barnehagen skal inspirere til og gi rom for ulike typer lek både ute og inne" (Rammeplanen for barnehagen)